Alla inlägg den 8 mars 2015

Av jenny Nylund - 8 mars 2015 02:06



Ja nu var det ett tag sedan jag skrev här igen men till mitt försvar är det så mycket nytt och massa som måste göras nu i början så jag är helt slut. Men jag vill berätta lite om min vecka, jag åkte med P till en tygmarknad i torsdags och det var helt fantastiskt. Det var tyg och knappar och spännen och allt som har med att sy tillbehör som man kan tänka sig. Så det är ju typiskt att jag inte tog med mig min symaskin till korea :(, men jag har bestämt mig för att jag skall köpa med mig tyg och tillbehör hem så att jag kan fortsätta med det när jag kommer hem. ( det var väldigt billigt också).


Sedan på kvällen var det ett firande på stranden som vi gick ner och tittade på, dem hade uppvisning av koreanska sånger och koreanska folkdanser. Och mitt på stranden hade dem en jättebrasa. efter det gick vi ut och åt på en indisk restaurang som heter Ganga och ligger på strandpromenaden. dem hade underbart god mat och det var väldigt hemtrevligt att sitta och äta där. Resten av helgen har vi gått runt en massa och tittat och sprungit. idag skall vi försöka att hitta ett gym och någonstans där m kan klippa sig. Han är även sugen på Pizza så det skall vi försöka hitta också.


 

Just det ja när vi vaknade idag så såg vi en massa tokar som simmade, jag tror att dem var livvakter och övade. Vi har runt 17 - 20 grader så jag tror att våren har kommit hit nu ( även om det blåser kalt fortfarande ) . 

               

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag startar denna bloggen för att ha en sida att skriva om mitt och mattias äventyr.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards