Alla inlägg under januari 2015

Av jenny Nylund - 31 januari 2015 10:25

Jag har bestämt mig för att jag skall prova på det här med att ha en blogg. Nu är jag lite fundersam på vad jag skall skriva. Jag och Mattias skall flytta till Busan i Sydkorea om 23 dagar och då hade jag tänkt att jag skulle skriva lite mer här för att dela med mig av upplevelsen.



Nu innan flytten så har jag varit ganska lugn men börjar att känna mig lite stressad, vad skall vi ha med oss, vad kan jag köpa där m.m Men det är mitt minsta problem jag tänker mest på min familj och hur mycket jag kommer att sakna dem. Och hur mycket jag kommer att missa, födelsedagar dop syskonbarn som föds m.m sen är det ju den lilla detaljen att jag kommer att lämna vänner bakom mig också, en vän kommer jag sakna lika mycket som min familj. Jag vet att jag inte träffar henne så mycket längre och att vi har flyttat ifrån varandra men hon är alltid ett telefonsamtal bort och jag vet att om jag behöver henne så kommer hon till mig. men det är väldigt svårt när man skall vara på andra sidan jorden, som tur är kommer jag att få träffa henne i sommar :). det kommer att bli väldigt tomt utan mina underbara katter värmer en när man fryser kelar med en när man känner sig ensam.



Till den bästa delen av hela den här flytten och det är ju att jag kommer att få vara med Mattias i ett annat land och spendera 10 underbara månader med att få utforska en helt ny kultur med honom. ok det kommer att bli mycket egentid då han åker ner för att jobba men då är det ju bara för mig att hålla igång och se mig om i landet man vet aldrig det kommer säkert att finnas någon där nere som man kan hitta och umgås med lite.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


jag startar denna bloggen för att ha en sida att skriva om mitt och mattias äventyr.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards