Direktlänk till inlägg 19 februari 2015

Stockholm igen

Av jenny Nylund - 19 februari 2015 20:20

Idag var jag och M uppe i Stockholm igen för att hämta hans pass och visum. Dem kunde inte skicka fet för det hade inte kommit fram itid innan vi flyttar. Men det blev ennu en underbar biltur med min underbara sambo. Men jag måste säga att det kändes ganska onödigt att åka upp i 5 timmar vara inne på ambassaden i 2 minuter och sedan hem igen i 5 timmar.

Så det gjorde vi inte utan vi passade på att gå på vasamuset så jag bjuder på lite dåliga bilder där ifrån :). ( när jag väl ville ha min kamera med mig så ligger den i tryggt förvar hemma i lägenheten) innan vi gick in så gick vi runt lite och hittade en minnesplats för dem som omkom på Estonia och även en kyrkogård för flottan och deras familjer.

Jag har haft en helt underbar dag helt enkelt och nu skall jag gå och lägga mig så att jag orkar med morgondagens äventyr.

Jag vet inte hur man vrider på bilderna....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny Nylund - 8 mars 2015 02:06

    Ja nu var det ett tag sedan jag skrev här igen men till mitt försvar är det så mycket nytt och massa som måste göras nu i början så jag är helt slut. Men jag vill berätta lite om min vecka, jag åkte med P till en tygmarknad i torsdags och det...

Av jenny Nylund - 3 mars 2015 23:10

Igår fick jajg prata med min mamma och när jag vaknade idag så vaknar jag till denna underbara utsikten brevid min underbara älskade sambo.  Jag tror att det är svårt att vara lyckligare en vad jag är just nu :). sen kan jag ju känna att det saknas...

Av jenny Nylund - 3 mars 2015 00:32

      Jag och mattias började våran resa för en vecka sen. Vi sa hej då till katter familj vänner och den trygga tillvaron som man har hemma och åkte till korea och mattias nya jobb. Jag kan erkänna att jag var nervös och ganska rädd jag viste ...

Av jenny Nylund - 16 februari 2015 11:46

Veckan som varit har varit väldigt händelserik. På onsdagen så åkte jag in med två av mina katter till veterinären ( den ena skulle kastreras och den andra skulle operera bort en tand ). Medan katterna var där så var jag hemma hos en i och l och fika...

Av jenny Nylund - 8 februari 2015 14:25


Idag har vi packat och fixat här hemma :). Nu har vi inte mycket kvar att göra innan vi åker :). Nästa vecka har jag mycket att se fram emot men det jag ser mest fram emot är att jag skall gå på bio med lillasyster. Denna veckan har det inte hänt så ...

Presentation


jag startar denna bloggen för att ha en sida att skriva om mitt och mattias äventyr.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards